Σημειώνεται πως τα συνοδευτικά του, δεν έχουν δώσει ακόμα στίγμα, φοβούμενα να προσεγγίσουν το λιμάνι της Καστοριάς γιατί στην περιοχή βρίσκεται το μη ανιχνεύσιμο υποβρύχιο ” Orestias Cruises” της Κοινωφελούς Επιχείρησης Του Δήμου Καστοριάς.
Το υποβρύχιο ” Orestias Cruises” όπως είναι γνωστό είναι τουριστικό καραβάκι που όταν ανελκύστηκε για συντήρηση διαπιστώθηκε ότι δεν ήταν αξιόπλοο.
Η αναπαλαιωμένη νέα δημοτική αρχή έχοντας συσσωρευμένη πείρα από τα προηγούμενα χρόνια (αφού η διοίκηση εδώ και 6 και πλέον χρόνια του καραβιού βρίσκεται στα χέρια δικών της ανθρώπων, {-Διονύσης-Λάζαρος-Χρυσούλα-} στελεχών του συνδιασμού ”ώρα για δουλειά ”.) ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΤΟ ΣΚΑΦΟΣ (η απόφαση πήρε αύξοντα αριθμό 55/2019 με ημερομηνία /30/9/2019 μετά από πρόσκληση με αριθμό πρωτοκόλλου 515/24-09-2019).
Έκτοτε το σκάφος παραμένει στην περιοχή με το παρατσούκλι “ΥΠΟΒΡΥΧΙΟ”.
Στην άλλη πλευρά της λίμνης βρίσκεται και η πυραυλάκατος ΟΛΥΜΠΙΑ που δεκαεπτά μήνες τώρα σκουριάζει στην προβλήτα του Μαυροχωρίου χωρίς καπετάνιο παρά τις υποσχέσεις της αναπαλαιωμένης νέας δημοτικής αρχής. Βέβαια αναβαθμίστηκε αφού σημαιοστολίστηκε και φωταγωγήθηκε κατά περίπτωση, για να μεταφέρει κατ΄εξαίρεση και κατά το δοκούν των εξουσιαζόντων (κάπου – κάπου), βλήματα διπλής γόμωσης….
Κομμάτι και αυτή της “ΜΑΚΕΔΝΟΣ” που ενάμισο τώρα χρόνο έβαλε λουκέτο χωρίς καμμιά πρωτοβουλία, όπως άλλωστε και όλη η δημοτική αρχή. Αυτό φυσικά δεν έχει να κάνει με την πανδημία παρά μόνο ως δικαιολογία, που ακούγεται κατά καιρούς από διαφόρους ανεύθυνους και ανίκανους “Ευρωπαίους” πολιτικούς της κεντρικής πολιτικής σκηνής ή ακόμα και της αυτοδιοίκησης.
Αυτά έμαθαν οι κυβερνήτες του Oruc Reis και παραμένουν δίπλα στην “Μύτκα” φοβούμενοι να προσεγγίσουν γιατί υποπτεύονται ότι οι ορεξάτοι για δουλειά διαχειριστές τους μπορεί στην καλύτερη περίπτωση να τους πιέσουν ως επιτυχημένοι έμποροι, για να τους τα νοικιάσουν όπως αποφάσισαν να κάνουν με το λατομείο της “ΜΑΚΕΔΝΟΣ”, ή στην χειρότερη να τους πιέσουν για να τους τα πουλήσουν…
Εξ άλλου η πτώση της Τούρκικης λίρας δεν τους επιτρέπει να επενδύσουν στην περιοχή ούτε ακόμα να νοικιάσουν ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΑΚΙΝΗΤΑ όπως τα δύο καράβια. Στην καλύτερη περίπτωση θα μπορούσαν να νοικιάσουν τα ποδήλατα που από την ημέρα που τα καβάλησαν οι εργασιομανείς (22 σεπτ 2019) έχουν εξαφανιστεί, απογοητεύοντας το σύνολο των like-επεφυμούντων στα social-media υπηκόων..
Είναι πλέον σίγουρο ότι δεν θα φτάναμε σε αυτό το σημείο εάν δεν υπήρχε το διεθνές ενδιαφέρον για το νέο λιμάνι της Καστοριάς. Η κατασκευή του νέου λιμανιού είχε εξαγγελθεί στις 12/7/2017 από τον τότε πρωθυπουργό κ Αλέξη Τσίπρα.
φωτο από το διαδίκτυο αγνώστου σε εμάς δημιουργού τον οποίο και ευχαριστούμε για την δημιουργία του
Όλα τα παραπάνω είναι ένα παραμύθι που στιγμιαία πέρασε από την σκέψη ενός φίλου που θέλησε να το μοιραστεί μαζί μας. Ένα παραμύθι – θρίλερ που ζούμε σήμερα, όπως όλα τα άλλα παραμύθια που μας σερβίρουν καθημερινά οι νάρκισσοι της τοπικής αυτοδιοικητικής αλλά και κεντρικής πολιτικής σκηνής και έχουν σχέση με την ”άμεση επίλυση” όλων των θεμάτων αφού ήρθε η ”ΩΡΑ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ” που πολύ σύντομα απεκαλύφθη ότι τελικά ήταν ”ΩΡΑ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΜΑ”.
”ΩΡΑ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΜΑ ΛΟΙΠΟΝ…”
.