Power Pass: Η διαδικασία για να πάρετε την επιδότηση

Η λειτουργία της πλατφόρμας είναι ιδιαίτερα απλή, καθώς χρειάζονται μόνο οι κωδικοί του πολίτη στο Taxisnet και το IBAN του λογαριασμού στον οποίο επιθυμεί να πιστωθεί η επιδότηση.

Όλα τα υπόλοιπα στοιχεία αντλούνται αυτόματα μέσω του Κέντρου Διαλειτουργικότητας της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης. 

ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΠΟΥ:

  • Φορολογείται ως κάτοικος Ελλάδος
  • το καθαρό οικογενειακό του εισόδημα μετά την αφαίρεση των φόρων δεν ξεπερνά τις 45.000 €, με βάση τα εισοδήματα του φορολογικού έτους 2020,
  • διαθέτει ΑΦΜ και δεν έχει δηλωθεί ήδη ως εξαρτώμενο μέλος σε αίτηση που έχει υποβληθεί από άλλο πρόσωπο.
  • επιβαρύνθηκε με συνολική αύξηση μεγαλύτερη των 30 € στους λογαριασμούς ρεύματος που εκδόθηκαν κατά το διάστημα από 01-12-2021 έως και 31-05-2022.

Αναλυτικά η διαδικασία

1. Εισέρχεστε στην πλατφόρμα με τους κωδικούς του στο Taxisnet και επιβεβαιώνετε ότι τα στοιχεία σας (ονοματεπώνυμο, ΑΦΜ, έτος γέννησης) που εμφανίζονται είναι σωστά.

2. Καλείστε να επιλέξετε αν επιθυμείτε να υποβάλετε αίτηση για τον ίδιο ή για προστατευόμενο μέλος της οικογένειάς.

3. Στην οθόνη εμφανίζονται τα στοιχεία της κύριας κατοικίας ανά μήνα (διεύθυνση και αριθμός παροχής). Τα στοιχεία αυτά ο δικαιούχος μπορεί:

  • είτε να τα επιβεβαιώσει,
  • είτε να τα τροποποιήσει μέσω της πλατφόρμας «Δήλωση Κύριας Κατοικίας για Power Pass» (https://www1.aade.gr/saadeapps3/powerpass/katoikia), η οποία έχει υλοποιηθεί από την ΑΑΔΕ. Μπορείτε να μεταφερθείτε στην πλατφόρμα της ΑΑΔΕ μέσω του vouchers.gov.gr, κάνοντας κλικ στο σχετικό πεδίο που εμφανίζεται κάτω από τα στοιχεία πρώτης κατοικίας. Τα στοιχεία που δηλώνονται στην πλατφόρμα της ΑΑΔΕ καταχωρίζονται αμέσως. Έτσι, αφού συμπληρώσετε τα σωστά στοιχεία πρώτης κατοικίας, μπορεί να επιστρέψετε στην πλατφόρμα του Power Pass και να ολοκληρώσετε την αίτησή.

4. Στην ίδια σελίδα συμπληρώνετε το e-mail το IBAN και το όνομα ττράπεζας.

5. Πατώντας «Υποβολή», ολοκληρώνεται τη διαδικασία κατάθεσης της αίτησης.

Για όσες ημέρες παραμένει ανοιχτή η πλατφόρμα υποβολής αιτήσεων, θα διενεργείται προέλεγχος και θα αποστέλλονται ειδοποιήσεις στους αιτούντες για τυχόν διορθώσεις (μη υπαρκτή παροχή, λανθασμένη κατηγορία λογαριασμού κ.λπ.). Η εκκαθάριση των αιτήσεων, ο προσδιορισμός του ποσού επιστροφής και η καταβολή του στους δικαιούχους θα πραγματοποιηθούν κατά το πρώτο δεκαήμερο του Ιουλίου.

Οι δικαιούχοι μπορούν να υποβάλουν αίτηση τόσο για την κύρια κατοικία τους, όσο και για τη φοιτητική στέγη προστατευόμενων μελών που φοιτούν στην Ελλάδα. Σε αυτές τις περιπτώσεις, ο πολίτης μπορεί να υποβάλει μέχρι και τρεις επιπλέον αιτήσεις για προστατευόμενα μέλη, ακολουθώντας κάθε φορά τα παραπάνω βήματα.

  • Ειδικότερα, για την επιδότηση έως 600 ευρώ της φοιτητικής κατοικίας  πρέπει οι φορολογούμενοι που δηλώνουν τους φοιτητές ως εξαρτώμενα μέλη να:
  • – Υποβάλουν τη φετινή φορολογική δήλωση (εισοδήματα 2021) πριν από την υποβολή της αίτησης στην ηλεκτρονική πλατφόρμα.
  • – Να έχουν συμπληρώσει στον πίνακα 5 του εντύπου Ε1 (ενοίκιο φοιτητικής κατοικίας) τον αριθμό της παροχής ηλεκτρικού ρεύματος της κατοικίας.
  • – Να συμπληρώσουν στην ηλεκτρονική αίτηση την ένδειξη που αφορά τη φοιτητική κατοικία αλλά και τη δική τους κύρια κατοικία τους.

Εάν δεν έχει υποβληθεί η δήλωση εισοδήματος του 2021, λαμβάνεται υπόψη η δήλωση φορολογικού έτους 2020, εφόσον έχει υποβληθεί μέχρι και την 1/5/2022.

Τα στοιχεία για τις χρεώσεις με βάση την κατανάλωση ηλεκτρικού ρεύματος θα διαβιβαστούν στη πλατφόρμα από τους προμηθευτές και τους διαχειριστές ηλεκτρικής ενέργειας.

.

Κοινοποίησε:

Σχετικές δημοσιεύσεις