Μεταρρύθμιση των ΚΕΠ. Αλλάζει η εξυπηρέτηση πολιτών

Ριζικά θα αλλάξει την εξυπηρέτηση των πολιτών από τα ΚΕΠ η ενεργοποίηση της ψηφιακής θυρίδας σε περίπου δύο εβδομάδες.  

Στη θυρίδα θα υποβάλλονται ηλεκτρονικά οι αιτήσεις των πολιτών και σε δεύτερο χρόνο στην προσωπική τους θυρίδα θα καταχωρούνται απευθείας ψηφιακά τα πιστοποιητικά και έγγραφα που έχει αιτηθεί κάθε πολίτης από το ΚΕΠ. Η είσοδος στη θυρίδα,  θα γίνεται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης του Δημοσίου gov.gr . Μετά την ταυτοποίηση στην θυρίδα του ο ενδιαφερόμενος θα έχει δύο δυνατότητες, είτε να επιλέξει την υπηρεσία που θέλει και μέσω link να κατευθυνθεί στο ΚΕΠ, στο οποίο θέλει να υποβάλει την αίτησή του, είτε να επιλέξει απευθείας το ΚΕΠ από το νέο site που ετοιμάζεται το kep.gov.gr, στο οποίο θα παρουσιάζονται όλες οι αιτήσεις προς τα ΚΕΠ μαζί. 

Το σύστημα αρχικά θα αφορά απλοποιημένες αιτήσεις, για τις οποίες δε χρειάζεται προσκόμιση δικαιολογητικών ή επισύναψη φωτοτυπίας ταυτότητας, ενώ από τη διαδικασία αυτή θα παραχθούν έγκυρα και πλήρη στατιστικά στοιχεία για τις υποθέσεις που εξετάζονται και τους χρόνους διεκπεραίωσής τους.

myKEPlive

Διευρύνεται όλο και περισσότερο η δυνατότητα τηλεδιάσκεψης με τα ΚΕΠ μέσω της οποίας οι πολίτες μπορούν να διεκπεραιώνουν υποθέσεις, που έως τώρα απαιτούσαν φυσική παρουσία στα κατά τόπους ΚΕΠ. Στο πρόγραμμα myKEPlive είναι ενταγμένοι μέχρι αυτή τη στιγμή 61 δήμοι.

 Μέσω της πλατφόρμας myKEPlive παρέχονται διαδικασίες υψηλής ζήτησης μέσω των τεσσάρων θεματικών υπηρεσιών:

  • Πληροφόρηση – Αίτηση
  • Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις
  • Εξυπηρέτηση Πολιτών με Αναπηρία
  • Εξυπηρέτηση από το Δήμο σας

Κατά τη χρήση της υπηρεσία myKEPlive δεν αποθηκεύονται τα προσωπικά δεδομένα των πολιτών, ενώ οι τηλεδιασκέψεις με τους υπαλλήλους των ΚΕΠ δεν καταγράφονται.

Κοινοποίησε:

Σχετικές δημοσιεύσεις

Αφήστε ενα σχόλιο