Τι αγόρασαν online οι Έλληνες με καραντίνα και Black Friday

Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας Convert Group, η Παρασκευή 27ης Νοεμβρίου αποτελεί το νέο ρεκόρ σε ημερήσια δαπάνη που πραγματοποιήθηκε από τους καταναλωτές στα online φαρμακεία και τη 2η μεγαλύτερη ημερήσια δαπάνη στα οnline σούπερ μάρκετ.

Συγκεκριμένα,  Παρασκευή 27ης Νοεμβρίου +26% στα online σούπερ μάρκετ και +104%  στα online φαρμακεία εκτοξεύτηκε η αξία στις οnline αγορές.

Οι 5 κατηγορίες με τη μεγαλύτερη ανάπτυξη τζίρου στα online σούπερ μάρκετ που σημειώθηκαν την Παρασκευή 27 Νοεμβρίου ήταν οι ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες (+848%), οι ανοιχτές πάνες (+222%), οι πάνες βρακάκι (+88%), τα ουίσκι (+84%) και τα είδη κουζίνας (+80%). Αντίστοιχα στα online φαρμακεία τη μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων παρουσίασαν οι ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες (+304%), οι μάσκες περιποίησης προσώπου (+275%), τα προϊόντα makeup ματιών (+261%), τα προϊόντα περιποίησης χειλιών (+242%), τα πακέτα δώρου για περιποίηση γυναικείου προσώπου (+235%) και οι κρέμες αντιγήρανσης (+195%).

Επιβεβαιώνεται λοιπόν το ενδιαφέρον των νεο-Ελλήνων στο ”ότι φάμε, ότι πιούμε και η ομορφιά μας…”

καστορια τωρα

Κοινοποίησε:

Σχετικές δημοσιεύσεις

Αφήστε ενα σχόλιο