Το γεφύρι της Ποριάς και η πολιτική της πλάκας

Δεν άντεξε στον τεράστιο όγκο των υδάτων και κατέρρευσε το 2017 η παλιά τρίτοξη γέφυρα της Ποριάς. Η γέφυρα αυτή ήταν η μοναδική με τόξα φτιαγμένα από μπετόν (πράγμα πολύ σπάνιο σε ολόκληρη τη χώρα) και πτερυγότοιχους από λίθους. Αποτελούσε ένα ζωντανό δείγμα της μετάβασης από τα παραδοσιακά πετρογέφυρα στις μπετονένιες γέφυρες. Είχε μήκος 56 μ., πλάτος 5μ., ύψος 8μ. και τα τόξα της είχαν άνοιγμα 12 και 13μ.

Η πτώση της γέφυρας αποτέλεσε την αρχή της προεκλογικής εκστρατείας υποψηφίων τοπικών συμβούλων το 2019, για την αναστήλωση της, κάνοντας την “σημαία” του προεκλογικού τους αγώνα.

Ο Δήμος Καστοριάς απευθυνόμενος στα υπουργεία (σε εποχή μνημονίων με άδειες τσέπες) ζήτησε την ένταξη του στους πληγέντες και την χρηματοδότηση για την αποκατάσταση του εμβληματικού γεφυριού, αποστέλλοντας τεχνικό δελτίο ύψους 700.000 ευρώ.

Οι διαμαρτυρόμενοι για την πτώση του γεφυριού και το απαράδεκτο της μη άμεσης αποκατάστασης του, κέρδισαν τις εκλογές και μετά από 4 χρόνια ξανά διεκδικούν την προεδρία. Το γεφύρι παραμένει στην κατάσταση που βρέθηκε το 2017 εκείνο το βράδυ της θεομηνίας…

τα παιδία παίζει… επί μια ολόκληρη τετραετία !!

Και εδώ βλέπουμε τα αποτελέσματα αποκατάστασης γεφυριών σε ανάλογες περιπτώσεις στην Δυτική Μακεδονία.

Κοινοποίησε:

Σχετικές δημοσιεύσεις

Μία άποψη για το “Το γεφύρι της Ποριάς και η πολιτική της πλάκας”

  1. […] Καθημερινά ο μήνας έχει…εννιά στην Τ. Κοινότητα Μανιάκων Το γεφύρι της Ποριάς και η πολιτική της πλάκας […]

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα