Σε λειτουργία έχει τεθεί η νέα ηλεκτρονική υπηρεσία της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδος (ΚΕΔΕ), govHUB για τους πολίτες όλων των δήμων. Η υπηρεσία αφορά στην Έκδοση Βεβαίωσης Μόνιμης κατοικίας από τον οικείο δήμο, στον οποίο κατοικεί ο πολίτης, χωρίς την προσκόμιση δικαιολογητικών.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της ΚΕΔΕ, η υπηρεσία, «Πιστοποίηση Μονίμου Κατοικίας» είναι ήδη διαθέσιμη στους υπαλλήλους των δήμων της χώρας, μέσω του Κόμβου Υπηρεσιών govHUB. Συγκεκριμένα, ο πολίτης έχει πλέον τη δυνατότητα να λαμβάνει την εν λόγω βεβαίωση μόνο με την επίδειξη της αστυνομικής του ταυτότητας ή οποιουδήποτε άλλου εγγράφου που βεβαιώνει τον ΑΦΜ του.
Η έκδοση της βεβαίωσης πραγματοποιείται χωρίς την κατάθεση Υπεύθυνης Δήλωσης από πλευράς του πολίτη και την προσκόμιση δικαιολογητικών, όπως συνέβαινε μέχρι σήμερα (φωτοαντίγραφο Αστυνομικής Ταυτότητας, Εκκαθαριστικού Ε1 και λογαριασμών ΔΕΚΟ).
Τα στοιχεία του πολίτη αντλούνται αυτοματοποιημένα μέσω του Κόμβου Υπηρεσιών govHUB και του Κέντρου Διαλειτουργικότητας με ασφαλή για την προστασία των προσωπικών δεδομένων τρόπο, μέσα από το φορολογικό μητρώο της ΑΑΔΕ.