Οι καταναλωτές έχουμε δικαιώματα. Οι καταναλωτές δικαιούνται αποζημίωση για απαράδεκτες καθυστερήσεις.
Η κ. Ευαγγελία Κεκελέκη, Γενική Γραμματέας του ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρου Προστασίας Καταναλωτών, μίλησε στο Κεντρικό Δελτίο Ειδήσεων της ΕΡΤ3 και έκανε λόγο για απαράδεκτη κατάσταση στις ταχυμεταφορές, κυρίως στο δεύτερο lockdown.
Δείτε το βίντεο:
Είπε ότι ο καταναλωτής, για κάθε ημέρα καθυστέρησης παράδοσης της παραγγελίας του, δικαιούται 6 ευρώ