Απάντηση, επίσημη, δεν υπάρχει για την ώρα με το Facebook σε ανακοίνωσή του στο Twitter να ζητά συγγνώμη από τους χρήστες για την ταλαιπωρία, υπογραμμίζοντας πως συλλέγει τις αναφορές προβλημάτων.
«Γνωρίζουμε ότι ορισμένοι άνθρωποι αντιμετωπίζουν πρόβλημα πρόσβασης στις εφαρμογές και τα προϊόντα μας. Δουλεύουμε για να επανέλθουν τα πράγματα στο φυσιολογικό το συντομότερο δυνατό και ζητούμε συγγνώμη για την όποια ταλαιπωρία», αναφέρει το tweet της Facebook.
Αξίζει να σημειωθεί πως ένα από τα μεγαλύτερα – σε διάρκεια – καταγεγραμμένα προβλήματα στη δημοφιλή πλατφόρμα, ήταν το 2019 όταν είχαν «πέσει» τα πάντα για 24 ώρες.
To TWITTER λειτουργεί και οι χρήστες του σχολιάζουν το συμβάν
.