Ποιες υπηρεσίες γίνονται ψηφιακά από σήμερα στον ΟΑΕΔ με το «myOAEDραντεβού»

Πρόκειται για την νέα υπηρεσία «myOAEDραντεβού» και αφορά μόνον όσες υπηρεσίες δεν παρέχονται αποκλειστικά ηλεκτρονικά από το gov.gr και το www.oaed.gr.

Η υπηρεσία υλοποιήθηκε από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, σε συνεργασία με τον ΟΑΕΔ.

Η διαδικασία για το κλείσιμο του ραντεβού

Οι πολίτες μπορούν να εισέρχονται στην πλατφόρμα, είτε απευθείας μέσω του rantevouoaed.gov.gr, είτε μέσα από το gov.gr, επιλέγοντας την υπηρεσία «Ηλεκτρονικό αίτημα ραντεβού σε υπηρεσίες του ΟΑΕΔ» που βρίσκεται στην ενότητα «Πολίτης και καθημερινότητα» και την υποενότητα «Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση πολιτών».

Η είσοδος στην πλατφόρμα γίνεται με κωδικούς Taxisnet. Κατά τη διαδικασία για το κλείσιμο του ραντεβού, ο πολίτης επιλέγει μια από τις παρεχόμενες υπηρεσίες, εισάγοντας τον ταχυδρομικό κώδικα της περιοχής που επιθυμεί να εξυπηρετηθεί και στη συνέχεια επιλέγει ημέρα και ώρα, συμπληρώνοντας τα στοιχεία του πολίτη για τον οποίο επιθυμεί να προγραμματίσει την επίσκεψη. Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία, οι πολίτες θα λαμβάνουν email επιβεβαίωσης του ραντεβού

Κοινοποίησε:

Σχετικές δημοσιεύσεις