Σε τι ποσοστό έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες στο Μετρό Θεσσαλονίκης

Κίνηση Συρμού Μετρό Θεσσαλονίκης / Πηγή ypodomes.com

Πολύωρη σύσκεψη πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 08/03/2022 στα γραφεία της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. στη Θεσσαλονίκη σχετικά με την πορεία των εργασιών της βασικής γραμμής του Μετρό Θεσσαλονίκης (ποσοστό ολοκλήρωσης 82%) καθώς και της επέκτασης προς την Καλαμαριά (ποσοστό ολοκλήρωσης 84%). Η σύσκεψη έγινε παρουσία του Υφυπουργού Υποδομών κ.Γιώργου Καραγιάννη, του Διευθύνοντα Συμβούλου της ΑTTIKO ΜΕΤΡΟ Α.Ε. κ.Νίκου Κουρέτα, του Διευθυντή Έργου της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε κ.Μιλτιάδη Μπούγαλη, υψηλόβαθμων στελεχών της Διεύθυνσης Έργου καθώς και του Διευθυντή Έργου της Αναδόχου Κοινοπραξίας κ Παναγιώτη Κορακίτη και των συνεργατών του.

Σύσκεψη για την εξέλιξη εργασιών στο Μετρό Θεσσαλονίκης – Πηγή: Αττικό Μετρό ΑΕ

Αμέσως μετά το τέλος της σύσκεψης ο Υφυπουργός Υποδομών κ. Γιώργος Καραγιάννης δήλωσε «Στην σύσκεψη εργασίας συζητήθηκε η πορεία του έργου και διαπιστώθηκε η ικανοποιητική εξέλιξη του. Ειδικότερα, στη βασική γραμμή του έργου υπάρχει μεγάλη πρόοδος στην εγκατάσταση των ηλεκτρομηχανολογικών συστημάτων, ενώ παράλληλα ξεμπλόκαρε, μετά από αρκετά

χρόνια, και πλέον υπογράφεται την ερχόμενη εβδομάδα η σύμβαση για τον υπολειπόμενο ηλεκτρομηχανολογικό εξοπλισμό στο έργο της επέκτασης στην Καλαμαριά. Έχει ολοκληρωθεί η προμήθεια των 18 υπερσύγχρονων συρμών και συνεχίζονται επιτυχώς οι δοκιμαστικές λειτουργίες, ενώ προκηρύχθηκε και ο διαγωνισμός και η επιτροπή ελέγχει τα δικαιολογητικά για την προμήθεια των 15 επιπλέον συρμών του Μετρό.

Οι αρχαιολογικές εργασίες έχουν ολοκληρωθεί σε όλες τις θέσεις του έργου, πλην του σταθμού Βενιζέλου που βρίσκεται στο 97%. Αύριο μάλιστα θα εισαχθεί σε συνεδρίαση του ΚΑΣ, το θέμα της έγκρισης των μελετών για την αντιμετώπιση των υποκείμενων αρχαιοτήτων.
Είμαστε αποφασισμένοι και προχωράμε μπροστά για να έχει η πόλη μέχρι το τέλος του 2023 το πλέον σύγχρονο και λειτουργικό Μετρό σε όλη την Ελλάδα.»

Η πρόοδος του έργου είναι πλέον ορατή και σε επίπεδο οδών καθώς έχει απελευθερωθεί και αποδοθεί στη πόλη το μεγαλύτερο μέρος των χώρων που καταλάμβαναν τα εργοτάξια του Μετρό.

.

Κοινοποίησε:

Σχετικές δημοσιεύσεις