«Ψηφιακό Δωμάτιο Επικοινωνίας» του ΕΦΚΑ για την άμεση εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων

Δεν θα χρειάζεται πια να καλούν σε ραδιοφωνικούς σταθμούς και βουλευτικά γραφεία όσοι περιμένουν να πάρουν σύνταξη! Από εδώ και πέρα θα βρίσκουν άκρη με το «Ψηφιακό Δωμάτιο Επικοινωνίας» του ΕΦΚΑ.

Οι ίδιοι ή τα παιδιά τους ή κάποιος φίλος τους θα μπορούν να επικοινωνούν ηλεκτρονικά με τους εκπαιδευμένους για αυτό τον σκοπό υπαλλήλους του ΕΦΚΑ. Και θα μαθαίνουν όχι μόνο που βρίσκεται η σύνταξή τους, αλλά και ποια τυχόν έγγραφα πρέπει να στείλουν -ηλεκτρονικά πάντοτε- για να κλείσει η υπόθεση και να λάβουν τη σύνταξή τους. Είναι μια επανάσταση στις σχέσεις του ΕΦΚΑ με τους εν αναμονή συνταξιούχους. Περιορίζει την ταλαιπωρία των εν αναμονή συνταξιούχων, κάνει καλύτερη την καθημερινότητα των υπαλλήλων και το κυριότερο επιταχύνει τις συντάξεις.

Ο ΕΦΚΑ, επειδή υποβάλλονται από το 2020 οι αιτήσεις συνταξιοδότησης ηλεκτρονικά, έχει στη διάθεσή του αυτή τη στιγμή το 95% των διευθύνσεων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου όλων όσων έχουν συντάξεις σε εκκρεμότητα. Μπορεί λοιπόν να επικοινωνεί μαζί τους και εκείνοι με τις υπηρεσίες του ΕΦΚΑ, μέσω του συνδέσμου https://www.efka.gov.gr/el/psephiako-domatio-epikoinonias.

Από αύριο το πρωί 600 υπάλληλοι του ΕΦΚΑ θα είναι στη διάθεση των πολιτών που έχουν τέτοιου είδους εκκρεμότητες, αλλά παράλληλα θα μπορούν να επικοινωνούν οι ίδιοι με τους πολίτες ζητώντας ενδεχομένως συμπληρωματικά στοιχεία κτλ. Και έτσι μπαίνει τέλος στις αλλεπάλληλες επισκέψεις στα υποκαταστήματα του ΕΦΚΑ, τις τηλεφωνικές κλήσεις και την αλληλογραφία μέσω ταχυδρομείου για την προσκόμιση εγγράφων. Ανακοίνωσα ακόμα ότι μέσα από το Ψηφιακό Δωμάτιο οι πολίτες θα μπορούν να επιλέξουν την ανάθεση της υπόθεσής τους σε πιστοποιημένο επαγγελματία για ανακεφαλαίωση ασφαλιστικού χρόνου και αναγνωρίσεις.

Με μια σειρά από πρωτοβουλίες που προωθούμε στην πράξη ο ΕΦΚΑ αλλάζει: 2,5 εκατ. απαντημένες κλήσεις από το 1555 που είναι μια γραμμή για να βρίσκουν άκρη οι πολίτες, περισσότερες από 55 ηλεκτρονικές υπηρεσίες με τις οποίες έχουν πραγματοποιηθεί 126 εκατ. συναλλαγές, 4 εκατ. ηλεκτρονικά ραντεβού, myEFKAlive για την εξυπηρέτηση κατοίκων απομακρυσμένων περιοχών, πλήρης ψηφιοποίηση της διαδικασίας υποβολής των νέων αιτήσεων συνταξιοδότησης. Με σύστημα μετατρέπουμε τον ΕΦΚΑ σε ένα σύγχρονο και ευρωπαϊκό Οργανισμό, στον Οργανισμό που αξίζουν οι ασφαλισμένοι και οι συνταξιούχοι.

Kostis Hatzidakis

Κοινοποίησε:

Σχετικές δημοσιεύσεις