Οι καθηγητές τονίζουν ότι η εξ αποστάσεως εκπαίδευση δεν μπορεί να θεωρηθεί επαρκής μαθησιακή διαδικασία
Υπογραμμίζουν ότι μεγάλος αριθμός μαθητών έχουν αποκλειστεί από την εκπαιδευτική διαδικασία, αφού παρά τις συνεχείς επικοινωνιακές εξαγγελίες της υπουργού, ακόμα και σήμερα δεν έχoυν διατεθεί κονδύλια από τον προϋπολογισμό του ΥΠΑΙΘ για παροχή εξοπλισμού, με αποτέλεσμα τις εικόνες μαθητών σε δημόσιους χώρους αναζητώντας σύνδεση στο διαδίκτυο, να είναι καθημερινό φαινόμενο.
Υπογραμμίζουν ότι το υπουργείο επιπλέον, απαιτεί από τους μαθητές να αξιολογηθούν με εργαλεία αξιολόγησης τα οποία δεν μπορούν όλοι να χρησιμοποιήσουν, με των οποίων τη χρήση δεν έχουν καθόλου εξοικειωθεί, και απαιτούν εκ των προτέρων άλλη προσέγγιση της ύλης.
Η ΟΛΜΕ καλεί το ΥΠΑΙΘ να προβεί έστω και τώρα στα αυτονόητα ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ